REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
KRAK ARMORY
§ 1.
[Definicje]
1. Sprzedawca – MAXUS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Brogi 2, 31 – 431 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydziału Gospodarczego Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000261333, NIP: 6772273741, REGON: 120289430, nr tel.: +48 604 113 077, e – mail: kontakt@krakarmory.pl;
2. Sklep - sklep internetowy działający pod domeną internetową https://krakarmory.pl/ prowadzony przez Sprzedawcę, będący platformą sprzedażową;
3. Regulamin - niniejszy Regulamin, określający zasady korzystania ze Sklepu;
4. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zawiera Umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu;
5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający za pośrednictwem Sklepu Umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca za pośrednictwem Sklepu Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
7. Konto użytkownika – uruchomiony przez Sprzedawcę indywidualny panel Klienta, na którym są gromadzone dane podane przez Klienta, służące do składania zamówień w Sklepie;
8. Towar - produkty prezentowane w Sklepie;
9. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów zawarta drogą elektroniczną pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie;
10. Użytkownik – każdy podmiot korzystający z usług Sklepu;
11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, złożone za pośrednictwem Sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy, rodzaj płatności.
§ 2.
[Postanowienia ogólne]
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego krakarmory.pl prowadzonego przez spółkę MAXUS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przez sprzedaż Towarów na odległość, a także korzystania przez Klientów ze Sklepu, składania zamówień na Towary, uiszczania ceny sprzedaży Towarów, dostarczania Towarów, uprawnień Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji, a także sposób dokonywania zwrotów Towarów.
2. Do korzystania ze Sklepu przez Klienta niezbędne jest posiadanie przez niego minimalnych wymagań technicznych, w szczególności urządzenia wraz z oprogramowaniem umożliwiających dostęp do sieci Internet oraz przeglądania jego zasobów.
3. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących, minimalnych wymagań technicznych:
a. zastosowania wybranej przeglądarki np.: Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer obsługującej CSS, TLS i JavaScript oraz akceptującej pliki typu cookies,
b. dostęp do Internetu,
c. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowe działanie Sklepu, jeżeli sprzęt komputerowy i oprogramowanie Klienta nie spełniają powyższych wymagań technicznych.
5. Przeglądanie Towarów dostępnych w Sklepie nie wymaga rejestracji.
6. Sprzedawca oświadcza, iż posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym (Nr koncesji B-127/2023)
7. Przedmiotem Umowy sprzedaży mogą być wyłącznie Towary stanowiące wyroby niekoncesjonowane, z zastrzeżeniem, że kupującym może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
8. Umowy Sprzedaży których przedmiotem jest broń lub amunicja mogą być zawierane wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie pozwolenie na broń wystawione przez właściwy organ Policji. Produktów koncesjonowanych jak broń i amunicja nie można nabyć drogą on-line (stanowią materiał poglądowy), ale wyłącznie w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy pod adresem ul. Brogi 2, 31-431 Kraków, po przedstawieniu Sprzedawcy wymaganych prawem dokumentów uprawniających Klienta do zakupu.
§ 3.
[Tworzenie Konta użytkownika]
1. Utworzenie Konta użytkownika w Sklepie jest dobrowolne i bezpłatne.
2. W celu utworzenia Konta użytkownika w Sklepie Klient powinien prawidłowo wypełnić formularza rejestracji dostępny na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
3. Klient w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji Konta użytkownika obowiązany jest złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem, ogólnymi warunkami użytkowania i polityką prywatności, a także zaakceptować ich postanowienia oraz podać następujące dane:
a. imię,
b. nazwisko,
c. adres e – mail,
d. datę urodzenia,
e. hasło.
4. Akceptacja przez Klienta postanowień Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez niego oświadczenia, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, zrozumiał jego treść oraz w pełni akceptuje jego postanowienia.
5. Na podany przez Klienta adres e–mail, zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość wraz z linkiem aktywacyjnym. Link aktywacyjny jest odsyłaczem do Sklepu, umożliwiającym Klientowi złożenie oświadczenia woli o potwierdzeniu rejestracji w Sklepie. Utworzenie Konta użytkownika nastąpi po potwierdzeniu jego założenia w następstwie kliknięcia w ww. link aktywacyjny.
6. W przypadku, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji Konta użytkownika ulegną zmianie, Użytkownik zobowiązany jest do dokonania ich aktualizacji, w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
7. Utworzenie Konta użytkownika nie jest konieczne w celu złożenia Zamówienia przez Klienta.
8. Konto użytkownika umożliwia podgląd statusu realizacji Zamówień i historii zakupów, otrzymywanie rabatów i kuponów promocyjnych oraz zwalnia z obowiązku podawania swoich danych osobowych przy kolejnych zakupach w Sklepie.
§ 4.
[Składanie Zamówień]
1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Towarach podane na stronie internetowej Sklepu, a w szczególności ich parametry, opisy i ceny nie stanowią oferty, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Wszystkie ceny Towarów w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek.
3. Ceny Towarów znajdujące się na stronie Sklepu Internetowego nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od wybranego sposobu dostarczenia produktu do Klienta, a także od wartości oraz cech zamówionego produktu (m.in. jego wagi i rozmiaru) i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę produktów wraz z kosztami dostawy wskazany jest w koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Klienta. Przedstawiona wówczas informacja na temat całkowitej wartości zamówienia uwzględnia wszelkie dodatkowe opłaty za transport, dostawę lub usługi pocztowe bądź jakiekolwiek inne koszty.
4. Umowy sprzedaży w Sklepie mogą być zawierane:
a. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
c. telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
5. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
6. W celu złożenia zamówienia Klient poprzez formularz powinien dodać do wirtualnego koszyka na stronie internetowej Sklepu Towar, który zamierza kupić. Dodanie Towaru do koszyka nie jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z koszyka. Koszyk umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi Towarami oraz przeliczanie wartości Zamówienia.
7. Aby sfinalizować Zamówienie należy dodać do koszyka wybrane przez siebie Towary, następnie podać dane osobowe oznaczone jako obowiązkowe, zaakceptować treść Regulaminu i wybrać opcję złóż zamówienie i postępować zgodnie z podanymi na stronie internetowej Sklepu wskazówkami. Po wybraniu rodzaju dostawy oraz formy płatności, celem zakończenia procedury składania Zamówienia należy zaznaczyć opcję POTWIERDZAM ZAKUP.
8. Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
9. W przypadku zakupu broni niekoncesjonowanej, każdy Klient zobowiązany jest do przesłania Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty e – mail na adres: kontakt@krakarmory.pl skanu swojego dowodu osobistego celem weryfikacji pełnoletności Klienta oraz spełnienia obowiązku ewidencyjnego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1650 z późn. zm.).
10. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia Klientowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji poprzez wiadomość wysłaną na adres poczty elektronicznej (e-mail) Klienta.
11. Jeżeli Klient Sklepu składa zamówienie zakupu Towaru to wiąże się to z przetwarzaniem jego danych osobowych. Podanie danych oznaczonych w formularzu zamówienia jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i realizacji Zamówienia, natomiast ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości jego przyjęcia i realizacji.
12. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów określone zostały w Polityce prywatności, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
13. Zamówienia są realizowane według kolejności ich składania.
§ 5.
[Formy płatności]
1. Sprzedawca umożliwia następujące sposoby płatności za Towar:
a. za pobraniem przy odbiorze Towarów – wówczas Klient przy odbiorze przesyłki zobowiązany jest wpłacić zgodną z zamówieniem całą kwotę Ceny Towarów oraz Kosztów Dostawy Towarów odpowiedniemu podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, który dostarcza przesyłkę,
b. za pośrednictwem przelewu - wówczas Klient zobowiązany jest zapłacić z góry za zakupione Towary przed realizacją zamówienia (tzw. przedpłata). Przelew może zostać zrealizowany przez Internet, na poczcie lub w banku. W takim przypadku Klient powinien wpłacić na rachunek bankowy Sprzedawcy, wskazany w wiadomości e – mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia, zgodną z zamówieniem całą kwotę Ceny Towarów oraz Kosztów Dostawy Towarów w okresie do 7 dni od otrzymania od Sprzedawcy wyżej wskazanej wiadomości elektronicznej – w przeciwnym razie Sprzedawca jest uprawniony do uznania, że Klient anulował swoje zamówienie.
c. za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej Przelewy24.pl – wówczas Klient zobowiązany jest zapłacić z góry za zakupione Towary przed realizacją zamówienia (tzw. przedpłata). Płatność dokonywana jest za pośrednictwem spółki PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. W takim przypadku Klient zostaje automatycznie przekierowany do zewnętrznego serwisu płatności elektronicznych „Przelewy24” i postępuje zgodnie ze wskazówkami tam zawartymi.
d. Płatność przy odbiorze osobistym – wówczas Klient opłaca zgodną z Zamówieniem kwotę Ceny Towarów oraz Kosztów Dostawy Towarów w siedzibie Sprzedawcy - gotówką lub kartą płatniczą
2. Sprzedawca przystąpi do realizacji złożonego Zamówienia niezwłocznie po wysłaniu drogą elektroniczną potwierdzenia otrzymania złożonego Zamówienia lub – w przypadku wybrania jako sposobu płatności przedpłaty – po zaksięgowaniu całej kwoty Ceny Towarów oraz Kosztów Dostawy Towarów wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy oraz po wypełnieniu obowiązku, o którym mowa w § 4 ust. 9 powyżej.
3. Do każdej przesyłki zawierającej Towar dołączany jest dokument księgowy w postaci paragonu lub faktury VAT (przy czym faktura VAT jest dołączana wyłącznie, gdy Klient zażądał jej dostarczenia).
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
§ 6.
[Dostawa]
1. Zakupiony Towar wysyłany jest tylko w obrębie terenów Rzeczpospolitej Polskiej na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa Towarów następuje poprzez ich wysłanie za pośrednictwem firmy kurierskiej, według wyboru Klienta. Dostępne sposoby dostawy oraz ich koszty, które zobowiązany jest ponieść Klienta, wskazane są szczegółowo podczas składania Zamówienia.
3. Termin otrzymania przez Klienta Produktu uzależniony jest od rodzaju Produktu i wybranego sposobu dostawy.
4. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczać rzeczy wolne od wad.
5. Dostawa realizowana jest na adres dostawy podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
6. Realizacja Zamówienia następuje jedynie wówczas, kiedy dane adresowe wskazane przez Klienta nie budzą wątpliwości. Wszelkie wątpliwości dotyczące danych adresowych będą na bieżąco wyjaśniane z Klientem, który złożył dane zamówienie.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie Towaru, wynikające z błędnego podania przez Klienta adresu dostawy lub nieprawidłowego adresu dostawy.
8. Dostawa odbywa się co do zasady w dni robocze, w godzinach roboczych dla dostawców.
9. Czas realizacji dostawy Produktu jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy. Sprzedawca podaje Klientowi orientacyjny czas dostawy przed złożeniem Zamówienia, który nie jest wiążący i może ulec zmianie. Czas dostawy nie może przekroczyć 21 dni. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
10. W przypadku przekroczenia terminów, o których mowa w ust. 9 powyżej, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację Zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie anulować zamówienie i odstąpić od umowy. Dodatkowy termin na realizację zamówienia nie może być krótszy niż 14 dni.
11. W przypadku ograniczonej dostępności Towaru, Sprzedawca poinformuje Klienta o braku Towaru lub wydłużeniu terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku Klient może:
a. potwierdzić, że jest dalej zainteresowany realizacją Zamówienia i zaakceptować nowy termin dostawy;
b. odrzucić nowy termin dostawy.
12. W przypadku braku Towaru lub braku woli po stronie Klienta dalszej realizacji Zamówienia, Zamówienie zostanie niezwłocznie anulowane, a umowa rozwiązana.
13. Klient otrzyma zwrot uiszczonej ceny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę informacji o anulowaniu Zamówienia przez Klienta albo od wysłania Klienta informacji o anulowaniu Zamówienia przez Sprzedawcę.
14. Klient powinien sprawdzić przesyłkę, a w szczególności jej opakowanie przy odbiorze przesyłki z Towarem. W przypadku Towarów uszkodzonych w transporcie przez firmę kurierską, Klient powinien sporządzić w obecności kuriera protokołu uszkodzenia i odmówić przyjęcia przesyłki oraz poinformować Sprzedawcę o uszkodzeniu. Ust. 11 powyżej stosuje się odpowiednio.
§ 7.
[Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy]
1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mogą odstąpić od Umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni, składając wyraźne w swojej treści oświadczenie woli Sprzedawcy, w tym w szczególności przy skorzystaniu ze wzoru formularza odstąpienia, określonego w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
2. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta weszła w fizyczne posiadanie Towarów, a do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak możliwość zapoznania się z jego treścią. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży można w szczególności wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@krakarmory.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
4. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy, jest ona uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta są zwolnieni z wszelkich zobowiązań. To, co strony sobie wzajemnie świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponoszą bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od Umowy.
6. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązani są zwrócić Towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Termin powyższy uważa się za dochowany, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle zamówione Towary przed upływem okresu czternastu dni.
7. Zwrot Towaru następuje w stanie niepogorszonym, jednakże Konsument nie ponosi odpowiedzialności za zużycie Towaru, jeżeli korzystał z niego w sposób niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiadają za zmniejszenie wartości Towarów, które nastąpiło od dnia, w którym weszli w fizyczne posiadanie Towarów lub w którym strona trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta weszła w fizyczne posiadanie Towarów oraz wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nimi w stopniu większym niż konieczny do stwierdzenia charakteru, właściwości czy sposobu działania Towarów.
9. Zwroty za dokonane płatności będą wykonane w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy. Zwrot dotyczy również kosztów poniesionej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta dostawy Towaru, przy czym zwrotowi podlega koszt najtańszego zwykłego dostarczenia Towaru.
10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania rzeczy lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta dowodu jej odesłania.
11. Zwrot środków pieniężnych dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w pierwotnej transakcji lub na wskazany przez nich rachunek bankowy.
§ 8.
[Reklamacje konsumenckie]
1. Jeżeli sprzedany Towar jest niezgodny z zawartą umową Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta i rozpoznaje reklamacje z tego tytułu na podstawie przepisów Ustawy o Prawach Konsumenta dotyczących niezgodności towaru z umową (art. 43a i następne Ustawy o Prawach Konsumenta).
2. Reklamacja może zostać złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@krakarmory.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu
3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko lub firma Klienta, adres e-mail, nr konta bankowego, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)), nr telefonu, formę rekompensaty, podanie nr zamówienia, podanie informacji jakie konkretnie towar jest reklamowany i z jakiego powodu. W celu złożenia reklamacji Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
4. Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po otrzymaniu produktu do reklamacji.
5. W razie niezgodności Towaru z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mogą żądać naprawy Towaru lub wymiany. Jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, Sprzedawca może:
a. wymienić Towary, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żądali naprawy;
b. naprawić Towar, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żądał wymiany.
6. Jeśli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mogą zgłosić żądanie wskazane w ust. 4 poniżej. Dla oceny ‘nadmierności kosztów’ bierze się pod uwagę wszystkie okoliczności sprawy.
7. W przypadkach wskazanych w ust. 5 lit. a-b powyżej Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta udostępniają Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca naprawia lub wymienia Towar w rozsądnym czasie od chwili, kiedy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta poinformowali Sprzedawcę o niezgodności Towaru i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Sprzedawca ponosi koszt naprawy lub wymiany produktu. Sprzedawca zapewnia odbiór Towaru na własny koszt.
8. W razie stwierdzenia niezgodności produktu z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać obniżenia ceny albo zwrotu ceny z powodu odstąpienia od umowy, jeżeli:
a. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 5 powyżej;
b. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 7 powyżej;
c. brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
d. brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo zwrot ceny z powodu odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 5 powyżej;
e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
9. Wzór reklamacji w zakresie ust. 8 powyżej stanowi Załącznik nr 3.
10. Obniżona cena pozostaje w takiej proporcji do ceny Towaru, w jakiej wartość Towaru zgodnego z umową zostaje do wartości Towaru niezgodnego z umową. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta kwotę należną w ramach obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu ceny.
11. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta niezwłocznie zwraca Sprzedawcy Towar na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta cenę Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania Towaru lub dowodu odesłania Towaru. Jeśli niezgodność Towaru z umową dotyczy tylko niektórych Towarów dostarczonych na podstawie umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mogą odstąpić od umowy tylko w odniesieniu do tych Towarów.
12. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie mogą odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
13. Zwrot środków pieniężnych dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w pierwotnej transakcji lub na wskazany przez nich rachunek bankowy.
14. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową, która istniała w chwili dostarczenia Towaru i została ujawniona w ciągu dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru.
15. W razie nieuznania przez Sprzedawcę reklamacji, a Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta nie zgadza z jego decyzją może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Istnieje również możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, za pomocą Platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.
§ 9.
[Karta Stałego Klienta oraz Karta VIP]
1. Celem otrzymania Karty Stałego Klienta Klient powinien spełnić łącznie następujące warunki:
a. Klient jest pełnoletnią osobą fizyczną,
b. Klient dokonał jednorazowego zakupu Towarów w łącznej wysokości minimum ____ złotych w Sklepie lub w sklepie stacjonarnym,
c. Klient zapoznał się i zaakceptował niniejszy Regulamin,
d. Klient wypełnił w sposób kompletny i czytelny formularz zgłoszeniowy w Sklepie lub w sklepie stacjonarnym oraz wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z posiadaniem Karty Stałego Klienta.
2. Celem otrzymania Karty VIP powinien spełnić łącznie następujące warunki:
a. Klient jest pełnoletnią osobą fizyczną,
b. Klient w okresie ostatnich 3 miesięcy dokonał zakupu Towarów w łącznej wysokości minimum ____ złotych w Sklepie lub w sklepie stacjonarnym,
c. Klient zapoznał się i zaakceptował niniejszy Regulamin,
d. Klient wypełnił w sposób kompletny i czytelny formularz zgłoszeniowy w Sklepie lub w sklepie stacjonarnym oraz wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z posiadaniem Karty Stałego Klienta.
3. Karty Stałego Klienta oraz Karty VIP będą wydawane przez Sprzedawcę w jego sklepie stacjonarnym po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej.
4. Karty Stałego Klienta są kartami imiennymi i upoważniają osobę wskazaną na Karcie Stałego Klienta do otrzymania __ % rabatu na każde zakupy Towarów dokonane w Sklepie lub sklepach stacjonarnych.
5. Karty VIP są kartami imiennymi i upoważniają osobę wskazaną na Karcie VIP do otrzymania __ % rabatu na każde zakupy Towarów dokonane w Sklepie lub sklepach stacjonarnych.
6. Rabatu, o którym mowa w ust. 4 i 5 powyżej nie można wymienić na gotówkę.
7. Rabat, o którym mowa w ust. 4 i 5 powyżej nie łączy się z innymi promocjami lub obniżkami Towarów.
8. W celu naliczenia Rabatu, o którym mowa w ust. 4 i 5 powyżej, w zależności od sposobu zakupu Towaru, przed dokonaniem wyboru formy płatności za zakupy należy bądź okazać kasjerowi Kartę Stałego Klienta lub Kartę VIP lub wpisać indywidualny kod Klienta widniejący na Karcie Stałego Klienta lub Karcie VIP w formularzu zamówienia na stronie Sklepu.
9. Program lojalnościowy Karty Stałego Klienta oraz Karty VIP trwa przez czas nieokreślony. Sprzedawca może wstrzymać okresowo lub zaniechać przyjmowania dalszych zgłoszeń lub wydawania Kart Stałego Klienta oraz Kart VIP, jak i zakończyć program lojalnościowy poprzez opublikowanie takiej informacji na stronie Sklepu.
10. Klient może zrezygnować z Karty Stałego Klienta lub Karty VIP poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji w dowolny sposób, zapewniający jednak możliwość zapoznania się z jego treścią. Ww. oświadczenie można w szczególności wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@krakarmory.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
§ 10.
[Postanowienia końcowe]
1. Regulamin Sklepu obowiązuje od dnia ____________.
2. Zmiana treści Regulaminu Sklepu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników, na adres e – mail wskazany przy tworzeniu konta Użytkownika, nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
3. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu Sklepu będą realizowane na podstawie Regulaminu Sklepu Internetowego, obowiązującego w dniu składania zamówienia przez Klienta. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie Sklepu Internetowego, to może wówczas usunąć swoje Konto Użytkownika.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a innymi Klientami rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
6. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a. telefonicznie poprzez nr telefonu: +48 604 117 958;
b. elektronicznie poprzez adres e-mail: kontakt@krakarmory.pl;
c. pisemnie na adres: MAXUS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Brogi 2, 31 – 431 Kraków.
7. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie w zakładce Regulamin zamieszczonej na stronie głównej Sklepu.
8. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
9. Wszelkie materiały udostępnione na stronie Sklepu stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione.
Załącznik 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
MAXUS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie
ul. Brogi 2, 31 – 431 Kraków,
nr tel.: +48 604 113 077
e – mail: kontakt@krakarmory.pl
Ja / My* niniejszym informuję / informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy* / umowy dostawy następujących rzeczy* / umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy* / o świadczenie następującej usługi* :
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Data zawarcia umowy* / odbioru*: ____________________________________________________.
Dane Klienta:
Imię i nazwisko: __________________________________________________________________
Adres: __________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Adres email: _____________________________________________________________________
Telefon: ________________________________________________________________________
____________ |
__________________________ |
Data |
Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) |
* Niepotrzebne skreślić.
Załącznik 2
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci złożenia reklamacji)
Adresat:
MAXUS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie
ul. Brogi 2, 31 – 431 Kraków,
nr tel.: +48 604 113 077
e – mail: kontakt@krakarmory.pl
1. Nazwa produktu: ________________________________________________________________.
2. Numer Zamówienia: _____________________________________________________________.
3. Data zawarcia umowy* / odbioru* : __________________________________________________.
4. Przyczyna reklamacji: ____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
5. Data stwierdzenia wady: __________________________________________________________.
6. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) żądam:
· wymiany towaru na nowy*
· nieodpłatną naprawę towaru*
Dane Klienta:
Imię i nazwisko: __________________________________________________________________
Adres: __________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Adres email: _____________________________________________________________________
Telefon: ________________________________________________________________________
____________ |
__________________________ |
Data |
Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) |
* Niepotrzebne skreślić.
Załącznik 3
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci złożenia reklamacji)
Adresat:
MAXUS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie
ul. Brogi 2, 31 – 431 Kraków,
nr tel.: +48 604 113 077
e – mail: kontakt@krakarmory.pl
1. Nazwa produktu: ________________________________________________________________.
2. Numer Zamówienia: _____________________________________________________________.
3. Data zawarcia umowy* / odbioru* : __________________________________________________.
4. Przyczyna reklamacji: ____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
5. Data stwierdzenia wady: __________________________________________________________.
6. Wskazuję, że:
· przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę, gdyż ______________________________________________________________*
· przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę, gdyż ______________________________________________________________________*
· brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, gdyż ___________________________________________________*
· przedsiębiorca oświadczył / z okoliczności sprawy wynika, że przedsiębiorca nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, gdyż ___________________________________________________________*
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.):
· żądam obniżenia ceny towaru o kwotę _______________ (słownie: __________________) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ____________ / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar. *
· odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar. *
Dane Klienta:
Imię i nazwisko: __________________________________________________________________
Adres: __________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Adres email: _____________________________________________________________________
Telefon: ________________________________________________________________________
____________ |
__________________________ |
Data |
Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) |
* Niepotrzebne skreślić.